שירותי רפואה משלימה – מה זה אומר?

רפואה משלימה כשמה כן היא מתייחסת לאדם כמקשה אחת ואינה מפרידה בין גורמים מהותיים כמו גוף ונפש. כאשר נבדקים ברפואה המשלימה ישנה התייחסות לא רק למצבו הרפואי של המטופל אלא גם לאורח חייו, מצבו הנפשי, דפוסי החשיבה שלו, דפוסי התזונה שלו ואל הדברים שעוברים עליו בחיי היום יום.

הרפואה המשלימה לא רק עוזרת בריפוי בעיות הבריאות אלא גם מתעסקת בלמנוע מהן מלקרות שוב ובאמצעות טיפולים המתרכזים בגוף ובנפש היא מסייעת לפתור בעיות הנוגעות בכל תחומי החיים כגון: מערכת העיכול, חרדות, מיגרנות, כאבי גב וכיו״ב. הרפואה המשלימה מצליחה לזהות בעיות בסימביוזיה של מערכות שונות בגוף שבעתיד יוכלו להתבטא בצורת מחלה כלשהי וכך מצליחה לעשות עוד פעולת מניעה באמצעות זיהוי מוקדם. טיפולים ברפואה משלימה מתאימים לכל מי שחפץ בכך בין אם אלו קשישים, ילדים, תינוקות, מבוגרים, נשים הרות ואפילו לאנשים שכבר חולים במחלות כרוניות כלשהן – כולם יכולים להתחזק ולהשתפר באמצעות הרפואה המשלימה.

מאמרים נוספים

כתב שירות – מהו?

בתחום הרפואה, כתבי השירות מעניקים ללקוח גישה ישירה לרפואה פרטית והחזרים וכיסויים לטיפולים והליכים אשר אינם כלולים בפוליסות הקיימות בשוק. כתב שירות הינו מקבץ של

קרא עוד »

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

הגשת תביעה אונליין

השאירו פרטים ונציגנו ישובו אליכם בהקדם!

להצטרפות בקליק

השאירו פרטים ונציגנו ישובו אליכם בהקדם!